0 Handlekurv

Jeg ønsker å reklamere i forbindelse med levering

Noen ganger, blir pakken dessverre skadet under transport. Hvis pakken har en skade som synes å ha blitt forårsaket under transport, så er det viktig å først melde fra til utleveringsstedet hvor du henter pakken og deretter til vår kundeservice på info@nordicfeel.no.

Hvis du allerede er på utleveringsstedet og ser at pakken er skadet, er det bedre at du ikke henter ut pakken, men lar det gå tilbake til oss. Ta kontakt med kundeservice og vi vil hjelper deg med å sende en ny leveranse til deg.

Når vi sender en pakke blir alle varene veiet sammen med pakken. Når pakken ankommer til utleveringsstedet, blir pakken veid igjen og vekten skal samsvare. Alle varene som vises på fakturaen må skannes før pakken kan sendes fra oss. En sjekk i vårt pakkesystem viser at alle produktene har blitt skannet, og dermed vet vi med sikkerhet at de var med i pakken når den blir sendt fra oss.

Skullen det mangle varer i pakken, har dette oppstått under transporten av pakken, dette skal da reklameres til Bring. Det er viktig ifølge Bring at emballasjen til pakken finns og at varsling skjer innen 7 dager etter mottak av pakken. Ved synlige skader på pakken skal anmeldingen skje direkte på utleveringsstedet. Bring kommer deretter gjøre en undersøkelse om pakken har noen skader, og om vekten har blitt redusert under transport, de kommer gjøre en vurdering og de vil komme tilbake til deg med et svar. Du utfører denne klagen på Brings hjemmeside.

Produktet er blitt lagt i handlekurven