Medlemsvilkår

Medlemskapsutgiver er Youty AB (556746-8904), Valhallavägen 117K, 115 31 Stockholm, Sverige.

 

Youty AB blir heretter referert til som "Nordicfeel".

 

Denne avtalen gjelder for medlemmer av Club Nordicfeel. I tillegg til disse vilkårene gjelder vår personvernregler og kjøpsvilkår.

 

Medlemskap

For å bli medlem av Club Nordicfeel må du være fylt 18 år, medlemskapet er personlig og knyttes til e-posten du registrerte. Når du registrerer et medlemskap i Club Nordicfeel, abonnerer du automatisk på vårt nyhetsbrev. Du kan når som helst melde deg av våre utsendelser eller redigere innstillingene under "Mine sider" "Nyhetsbrev". Du kan også kontakte vår  kundeservice så hjelper vi deg.

 

Avgifter

Det er gratis å være medlem i Club Nordicfeel.

 

Gyldighet og oppsigelse av medlemskap

Medlemskapet er gyldig inntil videre eller til en av partene velger å avslutte det. Du kan avslutte medlemskapet ditt når som helst via din egen profilside eller ved å kontakte vår kundeservice. Ubrukte poeng i Nordicfeel vil ikke bli refundert dersom kontoen avsluttes.

 

Endringer i medlemsvilkårene

Nordicfeel forbeholder seg retten til å endre vilkårene i Club Nordicfeel. Som medlem vil du bli informert (1) måned i forveien via e-post om endringer i vilkårene og betingelsene.

 

Personopplysninger

Nordicfeel behandler personopplysningene dine i samsvar med GDPR for å kunne identifisere deg som medlem og administrere medlemskontoen din. Vi behandler personopplysningene dine for å administrere poengsystemet vårt for deg og for å gi deg fordeler og personlige tilbud. Dine personopplysninger brukes også til å kunne markedsføre produkter og tjenester. Dine personopplysninger kan også brukes til å gi deg en personlig opplevelse av Nordicfeels tjenester i henhold til vilkårene i medlemskapet ditt. Vi behandler også personopplysningene dine for å evaluere, utvikle og forbedre Nordicfeels tjenester, produkter og systemer. Vi beholder personopplysningene dine så lenge du er medlem av Club Nordicfeel.

 

Kommunikasjon og tilbud

Kommunikasjon rundt Club Nordicfeel foregår vanligvis via e-post og sms. Som medlem får du personlig kommunikasjon om kampanjer, tilbud, nyheter, produktanbefalinger og inspirasjon. For at vi skal kunne oppfylle denne forpliktelsen, analyseres informasjon som samles inn om deg, som du godtar ved å være medlem. Du kan når som helst avslutte dette på din profilside eller ved å kontakte vår kundeservice.

 

Force majeure

Nordicfeel er ikke ansvarlig for skader forårsaket av lovbud, regjeringstiltak, streik, blokade, boikott, lockout eller andre lignende omstendigheter. Reservasjonen er gyldig selv om Nordicfeel selv tar eller er underlagt slike konflikttiltak. Nordicfeel er heller ikke forpliktet til å kompensere i andre tilfeller skaden som påløper dersom Nordicfeel har vært normalt forsiktig.

0 Artikler
Viser 48 av 0 Artikler
Vis flere produkter