Så snart pakken din er sendt fra vårt lager, vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post med forventet leveringsdato. Hvis du har valgt Instabox eller Porterbuddy som leveringsalternativ, vil du motta en SMS fra dem når pakken din er sendt. I denne SMS-en finner du også mer informasjon om din leveranse.
Hvis du ønsker å spore pakken din etter at den er sendt fra oss, kan du gjøre det via lenkene nedenfor. Det kan ta opptil 24 timer før pakken er sporbar via sporingslinken.
Spor pakken min med Postnord
Spor pakken min med Instabox. Du kan også klikke på lenken du mottok via SMS/e-post.
Dersom du har valgt Porterbuddy som leveringsmetode får du tilsendt SMS/e-post med tidspunkt for levering.
;Det kan ta opptil 30 minutter før du får din ordrebekreftelse. Den kan også ha lagt seg som søppelpost. Hvis du fortsatt ikke har mottatt den er du velkommen til å kontakte oss på info@nordicfeel.no
;Hvis du har fått to like ordrebekreftelser, så kan det ha blitt en dobbel bestilling. Kontakt oss gjerne på info@nordicfeel.no med hvilken du ønsker å kansellere, så hjelper vi deg videre.
;Vi sender bare våre varer til Norge, Sverige, Danmark og Finland. Dersom du skal bestille til Sverige, så gjør du det via Youty.se. For Finland er det Youty.fi som gjelder og for Danmark anvender du Youty.dk.
Med unntak av Svalbard og Åland. Om du har noen øvrige spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på info@nordicfeel.no.
;Det er ikke noe problem å slette alle opplysninger vi har om deg. Ta gjerne kontakt med oss på info@nordicfeel.no så skal vi hjelpe deg videre med sletting av kundeprofil, merk at det tar inntil 72 timer kommer all informasjon om deg å bli slettet fra vår database.
;Youty er en autorisert forhandler av skjønnhetsprodukter online, noe som betyr at alle skjønnhetsprodukter du kjøper fra oss er ekte, og at vi tilbyr nyheter og et bredt sortiment.
;Kontakt oss via info@nordicfeel.no. Vi er alltid på jakt etter nye produkter og tar gjerne imot tips!
;Betalingsprosessen på Youty.no leveres av Qliro. Qliro er en måte å forenkle betalingsprosessen for deg som kunde. Fakturabetaling er grunninnstillingen for betalingsmåten, men du kan velge en annen betalingsmåte i kassen før du gjennomfører kjøpet, for eksempel direktebetaling via bank eller betaling med kort/vipps. Du kan lese Qliros vilkår her.
Ta kontakt med Qliro kundeservice for spørsmål vedrørende betaling og faktura, eller om du ønsker å endre betalingsmåte.
;