Vår kundeservice er bemannet hverdager 08:00-17:00 for å svare på dine spørsmål. Vårt mål er under kontortiden å svare på alle e-poster innen 24 timer etter forespørselen er mottatt.
Du kontakter vår kundeservice enkleste via e-post på info@nordicfeel.no
Du kan også chatte med oss- Chatten er åpen om du ser et "chat"-ikon på venstresiden på hjemmesiden eller helt neders på din smarttelefon.
Har du spørsmål angående din faktura, venligst kontakt Qliro via www.qliro.com.
Om du har handlet i vår nettbutikk og har spørsmål om din bestilling, er det viktig at du angir fakturanummer og kundenummer. Da blir det lettere for oss å hjelpe deg!
Telefonnummer til Youty Group (Youty, Nordicfeel, Eleven og Blush): (+47) 37 71 51 00, bemannet hverdagar 08:00-15:00
Har du spørsmål om samarbeid? Enten du har en blogg, representerer et spennende varemerke eller organiserer et arrangement, ta kontakt med vår markedsavdeling på samarbeid@nordicfeel.no. Vi kan dessverre ikke svare på alle henvendelser som kommer inn, men vi leser alt og kommer tilbake til deg hvis det høres relevant ut for oss.
NordicFeel
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
Sverige
ORG nr: 556746-8904