Tommy Hilfiger er en amerikansk motedesigner som med sin stil har skapt en tillit som ingen annen. Som en av verdens bestselgende varemerker, må kvalitet garanteres og oppfylles med de kriterier som loves.
Tommy Hilfiger beskriver sitt merke som han ser på seg selv. Det handler om å vise hvordan man fungerer som person og hvordan de tankene så føres til material, design og til slutt, en person. Hans første duft som ble lansert var Tommy For Men (Tommy for menn) i 1995 og etter den ble andre suksessprodukter lansert slik som Tommy Girl (Tommy for jenter) og en nyere variant, Tommy Girl Summer. For herrer finnes det også Tommy Deospray, en herredeodorant. Det klassiske og litt nyere utvalget byr på varierende duftpakker for herrer og damer.
Tommy Hilfiger er en amerikansk motedesigner som med sin stil har skapt en tillit som ingen annen. Som en av verdens bestselgende varemerker, må kvalitet garanteres og oppfylles med de kriterier som loves.
Tommy Hilfiger beskriver sitt merke som han ser på seg selv. Det handler om å vise hvordan man fungerer som person og hvordan de tankene så føres til material, design og til slutt, en person. Hans første duft som ble lansert var Tommy For Men (Tommy for menn) i 1995 og etter den ble andre suksessprodukter lansert slik som Tommy Girl (Tommy for jenter) og en nyere variant, Tommy Girl Summer. For herrer finnes det også Tommy Deospray, en herredeodorant. Det klassiske og litt nyere utvalget byr på varierende duftpakker for herrer og damer.
Han ble født som Tomas Jacob “Tommy” Hilfiger, i New York. Selskapet han skapte i 1985 har blitt karakterisert som et merke med bra kvalitet i kombinasjon med en avslappet stil. Tommy Hilfigers lidenskap for veldedighet er også globalt kjent. Selskapet støtter veldedighet av f.eks. adopsjon, fosterhjemsplasering, foreldreløse barn, AIDS og HIV, dyr, kreft, miljø, helse og vann. Disse spørsmålene og emnene ligger Hilfiger varmt om hjertet og selskapet viser omtanke ved å donere økonomiske midler og bidra til med å løfte fram disse vanskelige spørsmålene i forbindelse med blant annet sine moteshow.
Hilfiger har også sponset mange konserter. For eksempel med Britney Spears og Lenny Kravitz. Han kom i kontakt med J-Lo på 2000-tallet og hennes Sweetface Mode-kolleksjon. I 2003 kjøpte han opp Sweetface Mode og har aktivt samarbeidet med superstjernen siden den gang. En av verdens største popstjerner, Beyoncé, lanserte sin første Hilfiger-duft “True Star” i 2004 og ble samtidig Hilfigers modell.
Parfymeindustrien har det tøft nå som det finnes så mange merker å velge mellom. Uten å overdrive så er Hilfiger en av de beste. Duftene er ikke bare friske og krydrete, men også fleksible for de viktigste anledningene. Fordelen er at de fungerer like bra på dagen som på kvelden, og duften etterlater en sterk, men nydelig lukt på huden i mange timer etter bruk. Sitrusfrukter, søt pære, gardenia, passiflora og musk er de berusende, herlige tonene Hilfiger er kjent for. Suksessduften Tommy Girl er fortsatt en av de mest populære, spesielt blant unge.
Mange som bruker parfymene blir trofaste brukere livet ut og fortsetter å kjøpe produktet de har elsket hele livet. Deres parfymer og deodoranter for menn og kvinner har en fantastisk frisk duft som er lett å bruke, år etter år.
Hilfiger har en spesiell stil som er lett å kjenne igjen i både i klesstilen og selskapets andre produkter. Dette kan vel sies å være Tommy Hilfigers store suksesshemmelighet. Det er verdt å legge sin sjel i det man gjør. for det gir resultater og en utrolig følelse av tilfredshet. Prøv på egen risiko, for vi lover deg, du kommer til å elske duftene fra Tommy Hilfiger fra første øyeblikk.