Størrelse
Høydepunkter
Beskrivelse
Metodikk til forførelse er en kunst med en perfekt balanse mellom tillit og nonchalanse. En mesterlig orkestrering av noter av ingefær og maninkafrukt som varer lenge og etterlater et varig inntrykk på sansene. Langsom og jevn, men med en sterk forventning i noter av lavendel og lær er symfonien som kvinner elsker.
Toppnoter: Friskheten av krydret ingefær gjør en livlig og avvæpnende førsteinntrykk og gir duften en stimulerende energi.
Hjertenoter: Den eksotiske sødmen av afrikansk Maninkafrukt invaderer sansene. Maninkafrukten vokser overalt i Afrika, men har aldri før brukt i en duft. Den gir en fokusert, tiltrekkende og utemmet duftnote. Maninkafrukten dufter som jordbær og pasjonsfrukt dyppet i sjokolade. I kombinasjon med en elegant aromatisk hint av lavendel for en instinktiv mannlige effekt. Lavendel svepes inn i huden.
Basenote: Intens, skinnende lær, dvelende som et minne, formidles ren mannlighet.
Hugo Boss grunnla sitt merket i Tyskland i 1924. I begynnelsen var merket mest sentrert rundt herremote, men idag har de også kolleksjoner for dame og barn, i tillegg til at de produserer tilbehør som klokker og solbriller. i 1984 lanserte Hugo Boss sin første parfyme, Boss Number One, og i dag finnes det et stort utvalg av parfymer og tilbehør som deosticks, aftershave, showergel og bodylotion, noe som du selvfølgelig finner i vårt sortiment. Merket har produsert populære herreparfymer som Boss Bottled, Hugo Red, Hugo Boss Male og Just Different, i tillegg til storselgende dameparfymer som Boss Women, Boss Jour og Boss Nuit. Det store utvalget gjør at du som Boss-elsker kan velge mellom ulike typer av duftprodukter og nyte både klassiske parfymer og nyheter!