Vi tilbyr hjemmeleveranse, post i butikk og pakkeboksleveranse med Bring/Posten, Instabox og Porterbuddy. Leveransealternativene og leveransetiden kan skille seg avhenging av hvor du bor. Skriv inn ditt postnummer i kassen for å se hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg samt beregn leveransedatoen.
Når pakken sendes fra vårt lager får du en mail fra oss med informasjon om dette. Via denne mailen kan du også spore din pakke.
I kassen finner du forventet leveransedato og i din ordrebekreftelse står det når pakken senest sendes fra oss.
Noen ganger, blir pakken dessverre skadet under transport. Hvis pakken har en skade som synes å ha blitt forårsaket under transport, så er det viktig å først melde fra til utleveringsstedet hvor du henter pakken og deretter til vår kundeservice på info@nordicfeel.no.
Hvis du allerede er på utleveringsstedet og ser at pakken er skadet, er det bedre at du ikke henter ut pakken, men lar det gå tilbake til oss. Ta kontakt med kundeservice og vi vil hjelper deg med å sende en ny leveranse til deg.