Vi svarer på e-post mandag - fredag kl. 9-17 og vårt mål er å kunne besvare all e-post innen 24 timer etter forespørselen er mottatt. Om du har handlet i vår webshop og har spørsmål angående din bestilling, er det viktig at du legger ved fakturanummer og kundenummer. Dette gjør det enklere for oss å kunne hjelpe deg!
Før du kontakter oss - se vanlige spørsmål. Anners er du selvfølgelig velkommen at kontakt oss via e-post, info@nordicfeel.no.
Vennligst kontakt oss bare en gang pr. ærende dette fører til at vi slipper å svare på ditt forespørsel flere ganger, og dermed kan gi en kortere og bedre responstid. Se også svar på de vanligste stilte spørsmålene, da går det kanskje enda raskere å finne svaret på ditt spørsmål.
Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt når du bestiller hos oss. Om du ønsker å reklamere på et produkt, er vårt mål å behandle din retur så effektivt og raskt som mulig. For å lette på denne prosessen, ønsker vi att du oppgir ditt kundenummer eller fakturanummer. Når vi har mottatt og gjennomgått reklamasjons søknaden sender vi deg en reklamasjons-lapp og en beskrivelse om hvordan du skal returnere din vare.
Finner du ikke svaret du leter etter på "vanlige spørsmål", og ærende gjelder ikke reklamasjoner eller en eksisterende ordre, kan du gjerne spør oss her.
Er det noe vi kan gjøre bedre og hvordan kan vi forbedre din opplevelse på nettstedet?