Nedenfor finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene som ofte blir stilt oss. Vi håper du finner svar på det du leter etter nedenfor, ellers er du velkommen til å kontakte vår kundeservice, info@nordicfeel.no.
Vi svarer e-post mandag - fredag 9 - 17 og vårt mål er under kontortiden å kunne svare på alle e-poster innen 24 timer etter forespørselen mottatt.
Vi pakker og sender varer mandag-fredag 9-17. Hvis du har lagt inn en ordre en kveld eller i en helg blir varene pakket og sendt til deg i løpet av neste virkedag.
Nordicfeel sender via Bring. Hvis du har mottatt et sporingsnummer kan du spore pakken din på
https://www.bring.no/motta/spore
For fakturerings spørsmål, vennligst ta kontakt med vår fakturapartner Qliro på
Hvis du har valgt delbetaling vil fakturan bli sendt direkte fra Qliro på et senere tidspunkt.
Betaling i samarbeid med Qliro tilbyr vi fakturabetaling, delbetaling, kredittkortbetaling og direktbetaling. Hvis du velger å betale med faktura, så har fakturan en forfallsdato på 14 dager, og sendes med de bestilte produktene. Når du velger delbetaling, betaling med kredittkort eller direktbetaling får du en følgeseddel sammen med din bestilling.
Hvis du ikke finner det du leter etter på hjemmesiden, tips våre innkjøpere her.
Kontakt alltid vår kundeservice om du ønsker å returnere varer, info@nordicfeel.no
Produktet og emballasjen må være intakt, det vill si uskadd og er i uåpnet emballasje. Du som kunde er ansvarlig for returen. Vennligst ikke send varer til oss før vi har besvart på forespørselen din og bekreftet at du kan sende tilbake varen. Ikke glem å skriv faktura eller kundenummer ved kontakt med kundeservice.
Hvis du har et reklamsjons ærende ber vi deg å ta kontakt med kundeservice, info@nordicfeel.no.
Hos oss har du alltid 3 års garanti på varene. Er du det noe feil eller er produktet blitt skadet har du en rett til å reklamere varen. Produktet returnerer du selvsagt fraktfritt til oss. Når vi har mottatt og godkjent reklamationen kan vi tillby deg en ny vare eller pengene tillbake. Ikke glem å skrive faktura-og kunde nummer ved kontakt.
Finner du ikke informasjonen du leter etter? Hvis ikke, les mer på Vilkår eller ta kontakt med vår kundeservice, info@nordicfeel.no.