Ofte stilte spørsmål

Nedenfor finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene som ofte blir stilt oss. Vi håper du finner svar på det du leter etter nedenfor, ellers er du velkommen til å kontakte vår kundeservice, info@nordicfeel.no.

Jeg har sendt e-post til kundeservice, når får jeg et svar på spørsmålet mitt?

Vi svarer e-post mandag - fredag ​​9 - 17 og vårt mål er under kontortiden å kunne svare på alle e-poster innen 24 timer etter forespørselen mottatt.

Når blir varene mine sendt?

Vi pakker og sender varer mandag-fredag ​​9-17. Hvis du har lagt inn en ordre en kveld eller i en helg blir varene pakket og sendt til deg i løpet av neste virkedag.

Hvor er pakken min nå?

NordicFeel har en avtale med Posten. Hvis du har mottatt et sporingsnummer kan du spore pakken din på

www.mypack.no.

Hvor stiller jeg spørsmål angående min faktura?

For fakturerings spørsmål, vennligst ta kontakt med Klarna Norge AS på 21 01 89 91,

www.klarna.no eller info@klarna.no.

Hvis du har valgt delbetaling vil fakturan bli sendt direkte fra Klarna på et senere tidspunkt.

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Betaling I samarbeid med Klarna tilbyr vi fakturabetaling, delbetaling, kredittkortbetaling og direktbetaling. Hvis du velger å betale med faktura, så har fakturan en forfallsdato på 14 dager, og sendes med de bestilte produktene. Når du velger delbetaling, betaling med kredittkort eller direktbetaling får du en følgeseddel sammen med din bestilling. Mer informasjon og fullstendige vilkår for Klarnas betalingsalternativer finner du her: Vilkår Klarna Checkout

Jeg kan ikke finne produktet jeg ser etter på hjemmesiden deres, kommer produktet inn?

Hvis du ikke finner det du leter etter på hjemmesiden, tips våre innkjøpere her.

Hvordan returnerer jeg varer?

Kontakt alltid vår kundeservice om du ønsker å returnere varer, info@nordicfeel.no

Produktet og emballasjen må være intakt, det vill si uskadd og er i uåpnet emballasje. Du som kunde er ansvarlig for returen. Vennligst ikke send varer til oss før vi har besvart på forespørselen din og bekreftet at du kan sende tilbake varen. Ikke glem å skriv faktura eller kundenummer ved kontakt med kundeservice.

Jeg ønsker å reklamere på produktet mitt, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har et reklamsjons ærende ber vi deg å ta kontakt med kundeservice, info@nordicfeel.no.

Hos oss har du alltid 3 års garanti på varene. Er du det noe feil eller er produktet blitt skadet har du en rett til å reklamere varen. Produktet returnerer du selvsagt fraktfritt til oss. Når vi har mottatt og godkjent reklamationen kan vi tillby deg en ny vare eller pengene tillbake. Ikke glem å skrive faktura-og kunde nummer ved kontakt.

Finner du ikke informasjonen du leter etter? Hvis ikke, les mer på Vilkår eller ta kontakt med vår kundeservice, info@nordicfeel.no.

Produktet er blitt lagt i handlekurven