Parfyme fra Versace

Det er lett å kjenne igjen et produkt eller en duft fra Versace, merkets DNA er unikt og kan ikke forveksles med noe annet. Duftene blander familiearven og kjærligheten til tradisjonen med provokasjon og dristighet. I Dylan Blue Pour Femme finner man styrke, karisma, individualitet og lidenskap. I duften Eros Pour Femme finnes den primale kraften hos en kvinne.

Det er lett å kjenne igjen et produkt eller en duft fra Versace, merkets DNA er unikt og kan ikke forveksles med noe annet. Duftene blander familiearven og kjærligheten til tradisjonen med provokasjon og dristighet. I Dylan Blue Pour Femme finner man styrke, karisma, individualitet og lidenskap. I duften Eros Pour Femme finnes den primale kraften hos en kvinne.
Kategorier
  • Dameparfyme (26)
  • Herreparfyme (25)
  • After Shave (11)
  • Herr (11)
  • Herredeodorant (10)
  • Shower Gel (9)
  • Dam (5)
  • Damedeodorant (3)
  • Duft (1)
Pris
-
Nyheter
  • Siste måned
  • Siste 3 måneder
Merke
  • Versace
  • Versace (87)
Produkttype
  • EdT (31)
  • EdP (11)
  • Inkludert i doftserie (10)
  • Deostick (5)
  • Balm (4)
  • Lotion (4)
  • Gel (2)
  • Splash (1)
Hudtype
  • Normal (19)
Størrelse
  • 100 ml (13)
  • 200 ml (2)
  • 30 ml (16)
  • 50 ml (16)
  • 90 ml (3)
  • Medium (10)
Vurdering
  • (46)
  • (10)
  • (1)
Duftfamilie
  • Treaktig (18)
  • Floral (17)
  • Aromatisk (16)
  • Fruktig (10)
  • Orientalsk (5)
  • Fougère (3)
87 Produkter

Versace Parfyme - ungt motehus med stor påvirkning

Den første Versacebutikken åpnet samtidig som merket ble grunnlagt 1978 og ble veldig raskt populært, noe som gjorde at selskapet og merket raskt vokste og ble større. Versaces mote er preget av kolleksjoner som er figurative og fargerike med tydelige innslag av glamour. Inspirasjonen til kolleksjonene hentes i dagens pop-kunst, men det finnes også referanser til antikken med både greske og romerske innslag. Siden 1997, da Gianni Versace av uklar grunn ble drept utenfor sitt hjem i Miami Beach, har blant annet hans søster Donatella Versace og bror Santo Versace hatt ansvar  for selskapet.

At Versace har vokst og blitt så populært er et resultat av de spennende kolleksjonene har vært svært populære hos mange kjente personer og at merket av og til har blitt omtalt som et rock’n’roll merke. Gianni Versace var blant annet venn med Elton John og i 1994 bar Elizabeth Hurley en svart kjole som merket skapte spesielt for henne, dette bidro til å åpne verdens øyne for Versace. Andre berømte kunder er Jennifer Lopez, Michael Jackson og Bruce Springsteen. I tillegg til disse viktige ambassadørene for merket jar man også rekruttert kjendiser som Madonna og Lady Gaga som ansiktet utad i sine reklamekampanjer. I løpet av 2000-tallet har Versace hatt et antall vellykkede samarbeid, blant annet med merker som Lamborghini, HM og danseren Lil Buck. 

Versace er for folk idag fremst kjent for sine luksuriøse parfymer, takket være det relativt lave prisnivået er disse tilgjengelig for de fleste. Den første parfymen fra merket ble lansert allerede i 1986, åtte år etter merket ble grunnlagt. Parfymen ble døpt til Versace L’homme og var en herreduft, med grunnleggende maskuline trekk av piemento og lær. Senere lanserte de også parfymer for damer og idag finnes det et stort utvalg for begge kjønn, samt komplementerende duftprodukter som deodorant, body lotion og mer. Dagens populære herredufter inkluder blant annet Versace Pour Homme som er viet til den stilige og selvsikre mannen med sin treaktige og aromatiske duft og Eau Fraiche som også kan beskrives som treaktig, tilpasset den moderne mannen. På damesiden finner du blant annet den sprudlende og livlige dameduften Yellow Diamon og den tidløse, elegante Bright Crystal som passer de fleste anledningene.

Produktet er blitt lagt i handlekurven